Praktyk zarządzania Call/Contact Center. Specjalizuje się w doradztwie
i zarządzaniu operacyjnym Call/Contact Center. Z branżą związany od 2000 roku. Przez kilka lat pracował w departamentach obsługi klienta i sprzedaży, następnie jako dyrektor operacyjny outsourcingowej spółki ContactPoint. Odpowiedzialny za koordynację działań operacyjnych we wszystkich spółkach największej grupy outsourcing call center w Polsce (Call Center Poland, ContactPoint). Przez dwa lata w ramach grupy kapitałowej,
w technologicznej spółce Webtel realizował projekty wspierające spółki call center w zakresie IT, a także odpowiadał za projekty realizowane dla klientów zewnętrznych.
Brał udział w licznych projektach doradczych dla Call/Contact Centers in-house i w outsourcingu, co zapewnia mu wszechstronne i wielokierunkowe podejście do wszelkich zagadnień związanych z prowadzeniem działalności w takich strukturach. Jako ekspert współuczestniczył w wielu projektach doradczych oraz prowadził szkolenia z zakresu zarządzania call center.
Uczestnik różnorodnych wydarzeń i inicjatyw branżowych. Moderator, prelegent i ekspert na licznych konferencjach branżowych.
W 2011 roku rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, w trakcie której zrealizował kilka projektów, w tym był odpowiedzialny za wdrożenie w Polsce europejskiej normy jakościowej dla call/contact center (EN 15838) oraz schematu certyfikacji ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations). Od 2014 roku Dyrektor wykonawczy SMB odpowiedzialny za kierowanie bieżącą działalnością operacyjną Stowarzyszenia.
Praktyk zarządzania projektami – posiada m.in. certyfikat IPMA oraz PMI. Analityk procesów biznesowych (BPMN 2.0). Lead Auditor Austrian Standards plus GmbH w zakresie audytu zgodności z wymaganiami normy EN 15838 wg schematu certyfikacji ECCCO.