Twórca i współzałożyciel BWExperts. Od blisko 30 lat zajmuje się telemarketingiem i przedsięwzięciami z obszaru obsługi klienta.
Założyciel i od 1995r. Prezes Zarządu Firmy Kontakt Telemarketing pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. W latach 2000-2008 firma działała w ramach niemieckiej Grupy Axel Springer AG. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. W ramach Saski Business Consulting zrealizował kilka dużych projektów doradczych dla firm polskich, niemieckich, ukraińskich i belgijskich.
Od 2002 Członek Zarządu i Wiceprezes Zarządu Polskie Stowarzyszenia Marketingu (dawne Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego), odpowiedzialny za strategię rozwoju Stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje Stowarzyszenie w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO). Przewodniczący grupy roboczej Marketing i Konsument w Business Europe, europejskim stowarzyszeniu organizacji pracodawców.
Wykładowca na licznych konferencjach krajowych i międzynarodowych.
Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych, na poziomie krajowym i europejskim.
Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).